WAT TE DOEN IN 2024

VOOR 2024

1e helft van het jaar

1. 10 jan  Nieuwjaarsreceptie”,

Aan het begin van ons jubileumjaar, “70 jaar KBO-Deventer” wordt deze middag ook opgeluisterd met gezellig muziek verzorgd door het duo  Saxeon” uit Enschede      Aanvang 14.00 uur.

1. 14 februari “Aswoensdag”

Bezinningsmiddag, verzorgt door Leo Fijen,       bekend van de KRO-NCRV programma’s, met   als thema:                                                                                       “Jong worden in de herfst van het leven”.

Aanvang om 14.00 uur

1. 13 maart jaarlijkse ledenvergadering”

Om 14.00 uur beginnen wij met een Gebedsviering in het kader van ons Jubileumjaar vervolgt door de jaarvergadering.

Wij sluiten deze middag af met een gezellige Bingo

:“Super die Super Super”.Aanvang:  14.00 uur.

Zondag 17 maart        “Toneelvoorstelling”. Toneelvereniging OCH uit Holten komt ook dit jaar weer bij ons spelen met een blijspel genaamd

:                      “Super die Super Super”. Aanvang:  14.00 uur.

Zaal open: 13.30 uur

Toegangskaart: Leden gratis, wel uw lidmaatschap laten zien.

Niet leden zijn ook welkom maar betalen €.5,00 p.p. dit is   inclusief een kopje koffie of thee.

1. 10 april Ontspanning/muziek middag door Theateratelier “Toi Toi Toi”  of wel de  “Zingende badmutsen”.                                                     Deze middag begint om 14.00 uur.

Wij sluiten deze middag af met een gezellige Bingo

1. 8 mei Voor deze middag is gekozen voor een programma in het teken van de Bevrijding met een optreden van het Golden Oldies Duo met als thema: “Vier de bevrijding”.                                                               Wij sluiten deze middag af met een gezellige Bingo.

1. 12 juni “Spellen middag”

In het kader van de Deventer Kermis sluiten wij het eerste deel van ons seizoen af met actieve gezelschap spelletjes.

Aanvang 14.00 uur.